"Ravi on kuin pääskysen lentoa...kevyttä, nopeaa, iloista, rentoa"

tiistai 4. syyskuuta 2012

Grand Prix Helsinki, alue-estekisat Laakson ratsastus-stadionilla 12.8.2012

Hip hei repäisy oli taas tämäkin reissu. Akkaa jännitti niin, että meinas taju lähteä! Meinas usko loppua, kun etsin tukihenkilöä reissuun. Ei sit vaan meinannut löytyä...:( kunnes Johanna Salo pelasti tilanteen ja tuli aamulla tallille 5.30 yön aikana vauhtiraidan kylkeensä saaneella autollaan. Matka meni hyvin, samoin alkutohinat kisapaikalla. Verkkaan mahtui niin monta ratsukkoa ettei määrää ollut siis edes rajattu. Woody oli verkassa ihan pöhlö. Painoi ohjalle niin pirusti ja vauhtia olisi pitänyt olla koko ajan sata lasissa...ylläri pylläri :) Kaikki meni miten sattuu verkassa, joten piti olla tosi varovainen. Kilpakenttä oli ihan järkyn iso ja esteet+johteet ihan älyttömän hienoja ja näyttäviä. Fiilis ja meininki oli kuin isoissa, oikeissa estekisoissa ja Mikael Wahlman samassa verkassa lisäsi epäuskon tunnetta.

Mua jännitti ihan hulluna Woodyn jalkojen senhetkinen kunto ja miten se reagoi alastuloihin, kun niitä nyt vaan koko ajan miettii, ei voi mitään. W oli ihan elementissään ja teki hienon radan, laukassa. Yksi ainut laukanvaihto ravin kautta, muuten laukkaa koko rata. Myös vastalaukkaa tuli pari aika hienoa kaarretta. Hyvä W!!! Olin niiiiin onnellinen. Taas kerran olin todistanut itselleni ja muille, miten luotettava ja kiva hevonen mulla on. Olen siitä hurjan ylpeä :) Sit seuraavaksi jännitettiin, tuleeko sijoitus...tuli! 8. sija ja 40 ratsukkoa mukana. Voihan Woody. Tässä kohtaa olin ylpeä siitä, että se on ex-ravuri ja että se matkustaa paikasta toiseen Tahlon kopilla <3 Kiitos Juha ja Johanna seurasta, avusta ja kuvaamisesta!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti