"Ravi on kuin pääskysen lentoa...kevyttä, nopeaa, iloista, rentoa"

torstai 13. syyskuuta 2012

Kouluratsastusta...mitä se on?

Tänään torstaina 13.9. siis oltiin Woodyn kanssa nykimässä koulua Katin tunnilla. Meitä oli neljä ja mun oli tooooosi vaikea "mahtua" sekaan, ku ollaan W:n kaa tämmöttisiä torspoja ;) Mä en tiedä mikä siinä nyt on niin vaikeaa olla neljästään koulutunnilla, kun estekisojen verkkaan mahdutaan samaan tilaan yli tuplasti enemmän porukkaa...No kait mä opin, joskus! Tehtiin voltteja, siirtymisiä ja siirtymisiä volteilla :) :) :) Woody oli parempi ku viimeksi, kun ei jännittänyt enää vaan oli ajoittain aika rento. Mihinkään muotoon en sitä kyllä saanut ennen ku loppuverkoissa, mut eipähän peitsannut ku kerran tai kaksi, jee! Laukannostot oli hyvät, samoin siirtymiset raviin parantuneet viime kerrasta. Aikamoista hulinaa Woodyn kanssa kyllä on, kun se kuumenee niin kauhiasti kaikesta. Sit vedetään pää ylös ja ravataan alta pois, että koitappas nyt täti istua siellä, hä hää :) Oon tyytyväinen kokonaisuuteen, koska W parani ekasta kerrasta niin paljon. Tää oli siis meidän toinen koulutunti. Parannettavaa on kummiskin niin paljon, että taitaa tästä maailmasta koulutunnit loppua kesken ja me Woodyn kaa kasvetaan koiranputkea ennen ku hommat on saatu kuntoon...MUTTA, siitä huolimatta mulla on tosi hyvä mieli. Onkohan mussa jotain vikaa???

Kolmikaarinen kiemuraura...WHAAAAAT? No juu, nyt osaan senkin. W meni sen yllättävän hyvin. Luulin, että siitä ei tule yhtään mitään :) No mut hei...aina sitä oppii jotain uutta, jee!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti